تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پولی در این است که سئو شامل رتبهبندی «ارگانیک» است، به این معنی که برای حضور در آن فضا پولی پرداخت نمیکنید. برای سادهتر کردن آن، بهینهسازی برای موتورهای جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینهسازی آن است، بنابراین موتورهای جستجو مانند Google وقتی کسی چیزی را جستجو میکند، آن را در بالای صفحه نشان میدهد. به آن اینگونه نگاه کن. وقتی شخصی "لازانیا وگان" را در گوگل تایپ می کند، احتمالاً به دنبال دستور غذا، مواد اولیه و دستورالعمل هایی برای طرز تهیه آن است. اگر مقاله ای در مورد تهیه لازانیا وگان نوشته اید، دوست دارید مردم دستور پخت شما را پیدا کنند. برای اینکه هر کسی بتواند آن را پیدا کند، باید بالاتر از همه وب سایت های دیگر با دستور العمل های لازانیا وگان قرار بگیرید. این آسان نیست، اما این همان چیزی است که بازاریابی سئو در مورد آن است.
- ۰۰/۱۱/۱۴