به عنوان سازنده محتوا، باید این را نیز درک کنید. شما نمیتوانید محتوایی در مورد «بهترین چوبهای ماهیگیری یخی» ایجاد کنید و «باس ماهیگیری» را به عنوان کلیدواژه اصلی خود هدف قرار دهید. منطقی نیست زیرا مردم معمولاً از چوب ماهیگیری یخی برای صید باس در سرما استفاده نمی کنند. بنابراین، شما پاسخ درستی به پرس و جو ارائه نمی کنید و گوگل می داند. HubSpot معیاری را تعیین کرد که نشان میدهد ارسال مکرر به رتبهبندی گوگل کمک میکند. با این حال، ارسال محتوای جدید تنها یک راه برای نشان دادن تازگی گوگل است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با محتوایی که قبلاً منتشر کرده اید انجام دهید تا آن را به روزتر کنید.
- ۰۰/۱۱/۱۴