اصول بازاریابی SEO: تفکیک کامل اکنون زمان آن است که یاد بگیرید چگونه بازاریابی سئو انجام دهید. درک آن یک چیز است، اما سئو به عمل و زمان زیادی نیاز دارد. این چیزی نیست که بتوانید امروز آن را تغییر دهید و انتظار داشته باشید فردا نتایج را ببینید. سئو اقدامات روزانه را با هدف موفقیت بلند مدت انجام می دهد. محتوا
احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید: "محتوا پادشاه است." بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد و امروز مانند همیشه درست است. چرا؟ زیرا یک کاربر گوگل زمانی خوشحال می شود که نتیجه ای را پیدا کند که به بهترین شکل نیازهای خود را برآورده کند. وقتی «مک و پنیر خانگی سریع و آسان» را در گوگل جستجو میکنید، Google تمام انرژی خود را صرف ارائه آنچه به عقیده Google بهترین دستور پخت مک و پنیر خانگی است (که زمان کمی میبرد و از مواد کمی استفاده میکند) را در کل وب به شما میدهد. این فقط به دنبال سریعترین دستور غذا نیست، بلکه به دنبال ساده ترین دستور غذا است، یا یک دسته از فروشگاه های آنلاین را برای شام یخ زده دور می اندازد. سعی می کند دقیقا همان چیزی را که خواسته اید به شما بدهد. گوگل همیشه سعی می کند بهترین تجربه ممکن را با هدایت شما به بهترین محتوایی که می تواند پیدا کند، ارائه دهد.
- ۰۰/۱۱/۱۴