این به این معنی است که کار شماره یک شما برای عملکرد خوب در سئو، تولید محتوای عالی است. این افتضاح است، درست است؟ شما هنوز باید کار زیادی انجام دهید. سئو هیچ تفاوتی با هر مهارت دیگری ندارد: نتایج عالی از تلاش بزرگ حاصل می شود. درست همانطور که بهترین بازاریابی در جهان به شما کمک نمی کند محصول بدی بفروشید، سئوی فوق پیشرفته نیز اگر محتوای باکیفیتی نداشته باشید بی فایده است. عناصر محتوا میلیون ها عنصر برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا وجود دارد. در اینجا چند مورد از مهم ترین آنها وجود دارد: کیفیت زمانی، پست کردن یک محتوا با یک سری کلمات کلیدی استاندارد بود. اگر محتوای باکیفیتی ایجاد میکردید که واقعاً مشکل کسی را حل میکرد، برجسته بودید و رتبهبندی آن را آسان میکرد. امروزه محتوا بسیار بهتر است و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین وبلاگ هایی دارند که از آنها برای افزودن ارزش به سایت خود و رتبه بالاتر در گوگل استفاده می کنند. ارائه محتوای عالی آسان نیست، اما خبر خوب این است که شما همیشه نیازی به ایجاد محتوای خود از ابتدا ندارید. شما می توانید از آنچه دیگران ایجاد کرده اند عقب نشینی کنید اما به سادگی ارزش بیشتری به آن اضافه کنید و محتوای خود را عمیق تر کنید. نکته اصلی این است که محتوای شما باید یک مشکل را حل کند یا برای هر چیزی که خواننده را به پست شما می آورد راه حلی ارائه دهد. اگر اینطور نباشد، آنها به سرعت از صفحه شما دور میشوند و به گوگل میگویند که محتوای شما مشکل کسی را حل نمیکند.
- ۰۰/۱۱/۱۴